[Java lista] http kliens authentikácó

Ujfalusi Sandor ujfalusi.sandor at gmail.com
2007. Aug. 2., Cs, 12:36:57 CEST

HellĂł,

A kliens tanúsítvány kiadójának a tanúsítványát kell importálni a szerver
truststore fájljába, ami alapból a jre-ben (lib/security/cacerts) van és pár
felsőszintű kiadó tanúsítványa van benne, de tomcat connector-nál meg lehet
adni sajátot is, így nem kell a jre-be piszkálni.
A users realm-ben (tomcat-users.xml, vagy amit használsz) pedig fel kell
venni a klienseket, username a kliens tanúsítványának a subject-je, a
passwordnek pedig null-t kell írni, ha jól emlékszem.

Ez irányban keresgélj,

Olaj PĂ©ter <polaj at iqs.hu> Ă­rta, 2007.08.02.: