[Java lista] http kliens authentikácó

Olaj Péter polaj at iqs.hu
2007. Aug. 2., Cs, 12:49:33 CEST

> A kliens tanúsítvány kiadójának a tanúsítványát kell importálni a
> szerver truststore fájljába, ami alapból a jre-ben
> (lib/security/cacerts) van és pár felsőszintű kiadó tanúsítványa van
> benne, de tomcat connector-nál meg lehet adni sajátot is, így nem kell
> a jre-be piszkálni.
> A users realm-ben (tomcat-users.xml, vagy amit használsz) pedig fel
> kell venni a klienseket, username a kliens tanúsítványának a
> subject-je, a passwordnek pedig null-t kell írni, ha jól emlékszem.
Köszi, ezek tényleg új információk. Bár erre a tomcat-users.xml-es
megoldásra megint azt tudom mondani, hogy ha van egy tomcat, amiben fut
X darab alkalmazás és abból 1 olyan van, aminek szüksége van erre, attól
még a tomcat-users.xml az összesre vonatkozik, tehát megint csak
valahogy túl kell nyúlni az alkalmazás határain, nemn elég csak egy
deploy. De hát ha így van, akkor így van. Mindenesetre köszi.

Péter