[Java lista] SCJP vizsga

mail mail at e-dog.hu
2007. Aug. 15., Sze, 06:17:05 CEST

Érdemes készülni, hogy ha a fő munkaidődben nem jávában programozol?
Mert olvastam ebben a könyvben, hogy a Sun tanfolyam elvégzése után
érdemes fél évet javaval dolgozni és utána meg próbálni vizsgázni, be
látva ezt kicsit félre raktam ezt a könyvet. Igaz  most a  javapassion
-os  traningeket  csinálom, kicsit bele szagolva  Java EE-be, tudom,
hogy nem része az SCJP-nek de így hátha be tudok majd segíteni a Jávás
csapatnak. Egyébként a felnevetés ebben a könyvben nekem is volt, igaz
én még csak az első három fejezetet néztem át.

GeZo