[Java lista] SCJP vizsga

Jozsef Tabanyi joco at kac.duf.hu
2007. Aug. 15., Sze, 09:16:02 CEST

Szijasztok,

7 eves Java tapasztalattal a hatam mogott csak most, alig
tobb mint egy honapja szantam ra magam az SCJP minosito
vizsgara.
A kerdesek tenyleg eleg szivatosak, de felesleges ezert
napokat tolteni egy Java konyv lapozgatasaval, mert nem
leszel tole okosabb.
A szivatos kerdesekre csak az keszit fel, ha lenyomsz
nehany proba tesztet.

A Sun ePractice rendszereben on-line lehet venni ilyen
proba teszteket, melyek kisertetiesen hasonlitanak az
igazi vizsgara:
http://www.sun.com/training/catalog/courses/WGS-PREX-J055C.xml

Sajnos csak amerikai allampolgarok vehetik igenybe ezt
a szolgaltatast, de nagyon konnyen ki lehet jatszani oket:
a regszitracio soran egy kamu amerikai cimet kell megadni :)

Megeri azt a 75 dollart, mert nehany ora gyakorlassal mar
teljes magabiztossaggal mentem be a vizsgara, es siman
osszehoztam 86%-ot.

Azota mar az SCMAD-ra gyurok :)

joco

Jozsef Tabanyi