[Java lista] SCJP vizsga

Zsolt Czinkos czinkos at gmail.com
2007. Aug. 15., Sze, 11:03:15 CEST

Álláskeresésnél, főleg multiknál esetleg hasznos lehet.

Én a magam részéről azért akarok elmenni, mert rámférne egy adag valamelyest
mederbe terelt tanulás. Van egy rakás dolog, amit tudok, még több amit nem
tudok, amit "érzek", utána tudok nézni, ha kell, de hasznos lenne a homályt
kitisztítani (jellemzően nem kódolok egész nap).
Persze lehet vitatkozni azon, hogy erre pont ez a vizsga a megfelelő-e, vagy
nem, de a papír néha jó, ha lobogtatni kell.

Ettől persze még két éve intézem a dolgot (kb mint az apeh ügyintézést, 3
hétig készülök egy fél órás kitöltésre:)

czinkos