[Java lista] SCJP vizsga

Kristof Jozsa dyn at ond.vein.hu
2007. Aug. 15., Sze, 11:07:13 CEST

en rendszeresen falnak megyek a vizsgapapirt lobogtato, trivialis dolgokat nem
tudo jeloltektol. akkor vagy tudjon mindent es lobogtasson (de akkor mar minek)
vagy tok nem erdekel milyen vizsgaja van ha pl a cim/ertek szerinti
parameteratadas, az ==/equals meg hasonlok mukodese nem vilagos :(

kikerdezni ugyis ki fogom, ugyhogy az egyetlen hasznos informacio amit egy
hasonlo hozott vizsgapapir szamomra jelent hogy az illeto fontosnak tartja a
plecsnik gyujtogeteset..

dyn