[Java lista] SCJP vizsga

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Aug. 17., P, 12:57:21 CEST

On Thu, 16 Aug 2007 11:22:25 +0200
Kristof Jozsa <dyn at ond.vein.hu> wrote:

  Hali!

> [...]

Nekem 4 ismerosom is jart ott (eddig 50% a felveteli arany :) ), es
mindegyiknel ez volt a rendszer.

> Na ez meg pont az ellentete a papiron lefordul-e az alabbi 25 oldal kod
> jellegu kerdeseknek. En azt hiszem az egeszseges kozeput fele
> helyezkedem, jobb szeretem ha egy leendo javasom latott mar javat is
> azert amellett h logikusan gondolkozik :)

Attol fugg, hogy mi a celod. A szintaxisra rahajtos felveteli tesztek
nyilvan tul rovidlatoak, csak egy specifikus tudast tesztelnek (adott
programnyelv ismerete), raadasul azt sem jol. Egy kis cegnel, ahol
azonnal bele kell vagni a penzgyartasba fontos, hogy a felvett tag egybol
ismerje az eszkozoket. Bar ezt neha elegge tulhangsulyozzak. Persze az is
fontos lenne, hogy kepes legyen tanulni, mert kulonben dobhatod ki az
illetot amint mas projectek jonnek (plusz a tanulasra valo keptelensege
miatt altalaban is rosszabb megoldasokat produkalhat).

A guglit pont nem erdekli, hogy tudsz-e egy adott programnyelven, mert
nem az ev vegen zarodo webes front office rendszer fejlesztesehez keres
embereket. Egy rakat project fut parhuzamosan, megtehetnek, hogy oda
osztanak, amihez ertesz. De utana ugyis massal kell foglalkozni, ugyhogy
mindegy is. Raadasul van eleg sok belso fejlesztesu komoly
technologiajuk, amit ugyis meg kell tanulnod (pl. sajat script nyelv
ahalozat konfiguralasara - ennek meg a neve is titkos :) ). Raadasul ezek
a technologiak teljesen mas alapokra epulnek mint az iparban elterjedt
megoldasok (nyilvan, hiszen van egy a vilagon paratlan meretu
clusteruk...)

  Ba'ly,
    Atleta