[Java lista] SCJP vizsga

iszekely at delfin.unideb.hu iszekely at delfin.unideb.hu
2007. Aug. 17., P, 14:59:19 CEST

Szia!

A trukk az lehet, hogy egy brute force algoritmussal valoszinuleg bebukod a
teszted.

Miert is? Van egy (m x n) meretu matrixod. Abban van (m-k+1)x(n-l+1) darab
(k x l) meretu reszmatrixod. Aztan k=1..m es l=1..n. Ez mar igy eleg sok
reszmatrix-osszegzest eredmenyez. Most nem vezettem vegig a kepletet, de ez
igy messzirol nezve nem tunik linearis bonyolultsagu algoritmusnak. :) A
matrix meretnek novelesevel konnyen elszaladhat az algoritmusoddal a lo.

Muszaj lennie valami hatekonyabb algoritmusnak. Beirhatod, ha megvan a
Google-tol. :)

Stivi