[Java lista] ChangeListener elvi kerdes

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Aug. 28., K, 09:05:07 CEST

Szia,

hát ha dialog, akkor ugye a dispose hívása csukja be (hogy felszabadítsa az UI resource-ot). Ebből az alapfeltételezésből kiindulva a takarítás (pl. a listener-ek remove-olása) viszont szerintem nincs jó helyen az OK/Cancel lekezelésénél, mivel a dialóg bezárható  a "felső kis x" gombbal is (meg kívülről is meghívható rajta a becsukás ugye). Van viszont egy WindowListener, amit a dialóg jól meghívhat, amikor bezárják, stb. Szerintem ez remek helye lenne a "bezáráskori takarítás" funkció végrehajtására:

Dialog di = ...

di.addWindowListener(new WindowAdapter() { public void windowClosed(WindowEvent we) { cleanUp(); } } );

Még ha le is tiltod most a dialog system menü-jét (pl. felső kis x), akkor is robosztusabb kódod lesz, ha mégis így használod (hátha holnap mégis kell a kis x).

Üdvözlettel,

Iván