[Java lista] ChangeListener elvi kerdes

Zidarics Zoltan zamek at vili.pmmf.hu
2007. Aug. 28., K, 19:11:11 CEST

hello,

Ez teljesen jonak tunik, koszi. Akkor mar csak abban kerek segitseget, hogy a
dialog altalaban egy jtabbedPane-t tartalmaz, amibe a panelokat rakosgatom
igeny szerint. Amelyik ilyen panelnak szuksege van a removeListener
funkciora, annak elo kellene  allitani a dialog referenciajat, hogy tudjon
addwindowListener-t hozzaadni. Ezt hogy lehet elegensan megoldani? A
getParent nyilvan a tabbedPane-t fogja visszaadni, ennek a szuloje pedig mar
lehet, hogy a dialog, de ez nem tul elegans megoldas.

koszi,
--
Zoltan Zidarics programmer
PTE University Pecs, Hungary