[Java lista] servlet session keveredés

Vig Balázs balazs.vig at dataexplorer.hu
2007. Dec. 4., K, 13:17:13 CET

Sziasztok!

Tehát ha jól értem, akkor a legjobb megoldás az lenne, ha az osztályváltozókat kidobnám, és a paraméterekben adnám tovább, ha szükséges, valamint szikronizálttá tenném a metódusokat.

Alternatív megoldás lehet a singlethread implementálása.

Szerintem én ez utóbbit fogom tenni, mivel csak kevés usert kell kiszolgálni, és jóval egyszerűbb ezt a módosítást implementálni. Bár ez a threadpool dolog egy kicsit elbizonytalanít....

De hoszabb távon mindenképp az első megoldás a nyerő.

Üdv:
Balázs