[Java lista] servlet session keveredés

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Dec. 4., K, 13:28:43 CET

Üdv,

azért vigyázzunk, mert deprecated api, ösztönözve a programozót arra,
hogy gondolja át az alkalmazását többszálúság szempontjából.

Amúgy ha ilyen probléma van, nagyon ajánlok egy terhelés teszt
eszközt, azzal pikk-pakk meg lehet fogni ilyeneket, míg két gépről
klikkelve nehézkesebb. Pl. JMeter, Grinder

Üdv,

Viczi