[Java lista] megjelenta NetBeans 6.0

robozb at t-online.hu robozb at t-online.hu
2007. Dec. 4., K, 21:47:57 CET

 Sziasztok!

 Sajnálom, hogy az elsődleges tesztek azt mutatják, hogy a Netbeans 6.0
 lassú, váratlanul kilép és fagy, ezalatt értem az UML modult is. Mindezt
 teszi úgy, hogy mellette tökéletesen fut az 5.5.1-es verzió. Valamint
 siralmasnak tartom, hogy ezt az alapvető, memóriazabáló problémát még
mindig
 nem javították ki a 6-os Java-ban:
 http://bugs.sun.com/bugdatabase/view_bug.do?bug_id=6497929 Ami
 használhatatlanná teszi a 6-os Java-t, én már lassan egy éve nem váltottam
 az 1.5.11-ről és nem is ajánlom senkinek aki nem akar ordenáré
 memóriaszivárgást a JDialog-ok használatakor, vagy valami nyakatekert
 furimuci vircsafttal vacakolni.

 Üdv: Béci