[Java lista] megjelenta NetBeans 6.0

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2007. Dec. 4., K, 22:13:07 CET

Halihó!

Marai Laszlo írta 22.05:
> Nalam egyelore jol megy (RC2, kb. egy hete fut), viszont a szoveg
> keresest (Find, Ctrl+F) sikerult jol elcseszni. Miutan beirta az ember a
> keresett szoveget, kell egy enter, es _utana egy escape_. Ha az entert
> nyomogatja az ember, akkor a keresomezoben marad a fokusz. Ha nem nyom
> entert, hanem a szoveg beirasa utan egybol esc-et, akkor (ahogy az
> varhato) felbehagyja az elkezdett keresest (find as you type) es
> visszaugrik oda, ahol kereses elott allt a kurzor. Franko. :(

  Nemtom, a régi NetBeans mit művelt ilyenkor? Mert ennek a megoldásnak az
előnye, hogy Enter-t ütögetve továbbugrik a keresésnek megfelelő pontokra. És
miután megtaláltad azt a részt, ami érdekel, Esc-el lehet kilépni az
editorba. Ha azonnal kiugrana az editorba, akkor nem lehetne gyorsan
végigszaladni a forráson a talált részeken... tehát ez neked bug, nekem
feature... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu