[Java lista] megjelenta NetBeans 6.0

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Dec. 4., K, 22:27:19 CET

On Tue, 4 Dec 2007 22:13:07 +0100
Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu> wrote:

  Hali!

>   Nemtom, a régi NetBeans mit művelt ilyenkor? Mert ennek a megoldásnak

Regi netbeans-ben rendes popup dialog volt, enterre az elso talalatra
ugrott (plusz osszes tobbi highlight, ha be vbolt pipalva) aztan F3-mal
lehetett tovabb ugralni, mint a tobbi (windows-os :) ) szoftverben.
(Linux alatt inkabb Ctrl+G, de meg lehet jegyezni.) A funkcio neve Find
Nezt, es baromira megszoktam, hogy igy mukodik minden. Ami nem, az
kifejezetten zavar (pl. word)

> gyorsan végigszaladni a forráson a talált részeken... tehát ez neked
> bug, nekem feature... :)

A legnagyobb problema az, hogy uj dolgot kell megszoknia a
felhasznalonak. (Meg hogy az egyszeru esetet nehezebb lett kezelni.)

  atleta