[Java lista] Editor swing UI összeszereléshez

Kaposi József jozsi42 at citromail.hu
2007. Dec. 6., Cs, 21:19:07 CET

            Sziasztok!Már egy ideje eclipse 3.3-at használok, de csak ma vettem észre, hogy valaki az éj leple alatt kicsavarozta belőle a VisualEditor-t. Pedig nekem most Swing UI-t kellene hegesztenem az  eclipse-ben.Van valami tippetek, hogy miféle plugin-nel lehet még UI-t csinálni eclipse-ben?Előre is köszi a segítséget,Józsi

Éhes vagy? Internetes ételrendelés, egyszerűen, házhozszállítással! Pizzák, hamburgerek, saláták, stb.... Minden egy helyen! KLIKK IDE!