[Java lista] Editor swing UI összeszereléshez

Legéndi Richárd Olivér roante at freemail.hu
2007. Dec. 6., Cs, 23:16:56 CET

Hali!

A VE-vel az a baj, hogy jelenleg nem 3.3 kompatibilis, a 3.2 a jelenleg
tamogatott verzio (fokozatosan allnak at, a legutobbi srac, aki 3.3 alatt
megprobalta felrakni, kapott egy szep hatalmas exception logot, tenyleg
borzalmasan nagyot...).

A http://wiki.eclipse.org/Visual_Editor_Project#Development_Resources
oldalon elvileg rajta vannak a roadmap-ek.

Leteznek azonban alternativak, bar ezek meg abbol a szempontbol
problemasak, hogy nem feltetlen ingyenesek (a VE tudtommal teljesen free):

- *free for non-commercial use* Jigloo (http://www.cloudgarden.com/jigloo/)

- *commercial* WindowBuilder
(http://www.instantiations.com/windowbuilderpro/)

Ricsi