[Java lista] Editor swing UI összeszereléshez

Kaposi József jozsi42 at citromail.hu
2007. Dec. 7., P, 09:05:48 CET

            Szia!Köszi szépen a link-eket. Mindjárt ki is próbálom őket.Az ingyenesség egyébbként nem feltétel, mert munkához kell a dolog.Már próbáltam az 1.3-as VE-t a leírás alapján belerakni az eclipse 3.3-ba, de az egyenlőre csak játszani jó.Köszi,Józsi-- Eredeti üzenet --Feladó: Legéndi Richárd Olivér<roante at freemail.hu>Címzett: javalist at javagrund.huMásolat: Elküldve: 2007.12 .06  23:17Téma: Re: [Java lista]  Editor swing UI összeszereléshezHali!  A VE-vel az a baj, hogy jelenleg nem 3.3 kompatibilis, a 3.2 a jelenleg   tamogatott verzio (fokozatosan allnak at, a legutobbi srac, aki 3.3 alatt   megprobalta felrakni, kapott egy szep hatalmas exception logot, tenyleg   borzalmasan nagyot...).  A http://wiki.eclipse.org/Visual_Editor_Project#Development_Resources   oldalon elvileg rajta vannak a roadmap-ek.  Leteznek azonban alternativak, bar ezek meg abbol a szempontbol   problemasak, hogy nem feltetlen ingyenesek (a VE tudtommal teljesen free):  - *free for non-commercial use* Jigloo (http://www.cloudgarden.com/jigloo/)  - *commercial* WindowBuilder   (http://www.instantiations.com/windowbuilderpro/)  Ricsi  On Thu, 06 Dec 2007 21:19:07 +0100, Kaposi József <jozsi42 at citromail.hu>   wrote:  >             Sziasztok!Már egy ideje eclipse 3.3-at használok, de csak ma   > vettem észre, hogy valaki az éj leple alatt kicsavarozta belőle a   > VisualEditor-t. Pedig nekem most Swing UI-t kellene hegesztenem az    > eclipse-ben.Van valami tippetek, hogy miféle plugin-nel lehet még UI-t   > csinálni eclipse-ben?Előre is köszi a segítséget,Józsi >

Éhes vagy? Internetes ételrendelés, egyszerűen, házhozszállítással! Pizzák, hamburgerek, saláták, stb.... Minden egy helyen! KLIKK IDE!