[Java lista] j2ee socket server

biziclop biziclop at gmail.com
2007. Feb. 1., Cs, 17:18:37 CET

> (csak a felidézés kedvéért: "Hat oszinten szolva, ha nagyon erosen
> utlegelnenek, hogy ilyet csinaljak, akkor en meg mindig az RMI-t
> valasztanam ahelyett, hogy nekem kelljen a server socketeket es az
> adatforgalmat tutujgatnom.")

Ja, ha ezzel van a bajod, akkor egyszeruen csak felreertettuk egymast.
Ha nem irasban hangzott volna ez a mondat, nyilvan egyertelmu lett
volna, hogy ez a mondat kizarolag az en lustasagomrol szol (egy kis
onironiaval), es nem a te leveled fikazasarol. A szohasznalattal is
probaltam utalni erre, de hat nem sikerult. Legkozelebb majd teszek
smileyt :)

lsp