[Java lista] wicket + tomcat 5.0

Janos Cserep cserepj at gmail.com
2007. Feb. 6., K, 20:09:41 CET

> - /usr/share/tomcat/share/lib ala tettem par jart ami a wicket
> weboldala alapjan szuksegesnek tunt:
> log4j-1.2.13.jar  portlet-api-1.0.jar  wicket-1.2.4.jar
> wicket-extensions-1.2.4.jar

Aham, ez lesz a baj. Mas a class loadere a wicket.jar-bol betoltott
WicketServlet-nek, mint a webalkalmazasodban levo class-oknak.
Ne a share/lib-be pakold ezeket, hanem a .war-on belulre, a WEB-INF/lib-be,
es akkor mukodni fog.

Ja, es a wicket osztalyok forrasat csak a verziokovetojuk alol lehet
> kibanyaszni? Nem osztogatnak elorecsomagolt jart amiben benne volna a
> forras is egy adott releasehez?

sourceforge-on van az 1.2-es szeriaig, az 1.3 es a 2.0 meg unstable,
folyamatosak az api valtozasok (stateless page-ek kornyeken vannak/lesznek
meg valtozasok, ha jol olvasom a users levlistat).

Cserép János - cserepj at gmail.com
Web: http://www.szeretgom.hu
ICQ: 14216191
--------- következõ rész ---------