[Java lista] program restart

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2007. Feb. 9., P, 15:27:57 CET

Fogalmam sincs mit készítesz, de remélem sosem kell használnom, vagy
fejlesztenem vele. Az ilyen önfrissítő kliens szoftverekre az egyetlen
szabványos (és szerintem egyetlen normális) megoldás javaban a Webstart.
Hallottál már róla?

Talán kicsit idekapcsolódik: Találkoztatok a Miniclip.com/chess appletjével?
Szép munka, de ennek a készítői sem népszerűsítik a javat a (tapasztalatok
szerint) memory leakes saját osztálybetöltős megoldásukkal: A
felhasználóknak kell a java consoleon classloader cachet üríteniük.

Magyusz