[Java lista] program restart

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Feb. 9., P, 16:10:02 CET

"Fogalmam sincs mit készítesz, de remélem sosem kell használnom, vagy fejlesztenem vele. Az ilyen önfrissítő kliens szoftverekre az egyetlen szabványos (és szerintem egyetlen normális) megoldás javaban a Webstart. Hallottál már róla? "

ezt jaj de szeretem

persze tudom Te biztosan 1000x jobbat csinálsz.
na az azért eszedbe se jut, hogy megvan az oka hogy nem olyat használok
igen hallottam róla..
de most nem ez kell
a kérdés sem ez volt
ja és már nincs is kérdés egy ideje irtam h meg lett oldva
de azért küld csak az ilyen leveket nagyon hasznos

üdv