[Java lista] program restart

Zidarics Zoltan zamek at vili.pmmf.hu
2007. Feb. 9., P, 17:24:36 CET

hello,

Hadd segitsek Neked megvilagitani a helyzetedet, mindenfele cikizes nelkul:
Az eddigiek alapjan nekem ugy tunik, T egy jofeju, fiatal versenyzo vagy, aki
eddig mondjuk php-ban dolgozott, van valamennyi gyakorlati tapasztalatod, de
az elmeletet eddig nem nagyon preferaltad. Hatarozott elkepzeleseid vannak a
dolgok folyasarol es nem vagy hajlando elfogadni, hogy a vilag neha mas, mint
amit elkepzelsz. Sajnos a megoldasaidban erosen visszatukrozodik a
Windows/Delphi problemamegoldo modszer.

Mi itt _csak_ segiteni szeretnenk, nem pedig lebaltazni. Kicsit ugy
viselkedsz, mint a mesebeli fiatal bika a dombteton:
¨Leszaladunk, egy tehenre raugrunk es aztan gyorsan visszaszaladunk.¨
Erre mondja az oreg bika: ¨nem fiam, szep lassan lesetalunk, es _mindet_
elintezzuk.¨

A Java _sokkal_ altalanosabb mint a Windows/Delphi era. Ezt tapasztalatbol
mondom, nekem elhiheted. A masik amit szem elott kellene tartanod, hogy a Te
praxisodban elofordulo problemak mar sok ezer mas elotted  jaro (ertsd
idoben) programozonak is felmerult.

Ket dolgot tehetsz:
1. Feltalalod a csoben a lyukat, ez a sajat felkeszultseged szerinti
szinvonalu megoldas lesz.
2. Meghallgatod a tapasztaltabbak tanacsait, az altaluk ajanlott doksikat
elolvasod es 3 nagysagrenddel kevesebb erofeszitessel megoldod a problemadat.

Lelki froccs vege.

Ezentul nem ohajtok okos nagybacsit jatszani, ha megfogadod amit irtam akkor
jo, ha nem, nekem/nekunk ugy is jo.

--
Zoltan Zidarics programmer
PTE University Pecs, Hungary