[Java lista] program restart

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Feb. 12., H, 10:50:02 CET

> Lelki froccs vege.

> Ezentul nem ohajtok okos nagybacsit jatszani, ha megfogadod
> amit irtam akkor jo, ha nem, nekem/nekunk ugy is jo.

Sok szempontból persze igazad van, de azért nyugodtan hozzátehetjük azt is, hogy Viktor igenis komolyan veszi mindazt, amit itt mond(t)unk neki. Úgy vélem, jelentősen megváltozott a kezdeti bemutatkozáshoz képest (tegyük hozzá, előnyére). Szóval most éppen nem érdemelte meg a Webstart-tal kapcsolatos kioktatást, amire adott válaszára reflektáltál. Ettől még igazad van persze, csak kevés konkrétumot tartalmazott a hozzászólásod, inkább általánosságban mondtál néhány gondolatot, amit viszont elég nehéz értelmezni...

Üdvözlettel,

Iván