[Java lista] (nincs tárgy)

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Jan. 4., Cs, 16:14:37 CET

esetleg annak köze lehet a dologhoz hogy a gyermekben szál is fut?de persze megállitom meg mindenszóval megállitom a szállatés belehivok a szülőbe, hogy változtasson a status nevű label-on de a szülő form-on nem látszik az eredmény-- Eredeti üzenet --Feladó: Zsombor <gzsombor at gmail.com>Címzett: javalist at javagrund.huMásolat: Elküldve: 15:58Téma: Re: [Java lista] (nincs tárgy)On 1/4/07, Maglódszki Viktor <bocios at citromail.hu> wrote: hellohogyha egy jFrame-n (szülő) módositok valamit de nem önmagából hanem egy másik jFrame-ből (öröklődési viszonyban vannak) akkor meg kell hivnom a szülő-n valameilyen refresh vagy hasonló metódust?mert a szülőn lévő lable-t hiába frissitem nem irodik át debug-oltam és lefut tehát setText("akarmi") de nem irodik át.miért? Kizárt, hogy annak köze legyen, hogy leszármazott e vagy sem. Kérdés, hogy amit megjelenítesz JLabel-t, azt irod e át, és nem csinálsz a gyerekben egy újabb jlabel-t, és azon büvészkedsz véletlenül. Üdv Zs _______________________________________________ Javalist mailing list Javalist at javagrund.hu http://javagrund.hu/mailman/listinfo/javalist

Hírkereső TOP50 hír - Bulvárhírek, sztárpletykák és a nap történései itt: KLIKK IDE! - http://www.hirkereso.hu/top50