[Java lista] JavaBean elmélet

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2007. Jan. 4., Cs, 16:22:55 CET

Hi !

Lehet 125 konstruktora is, nem ez a lényeg hanem az hogy
KELL LENNIE PARAMÉTER NÉLKÜLI KONSTRUKTORÁNAK.

Joe
________________________________

Feladó: javalist-bounces at javagrund.hu meghatalmazó: Mester József
Küldve: 07-01-04, Cs 16:13
Címzett: javalist at javagrund.hu
Tárgy: [Java lista] JavaBean elmélet

Sziasztok

A Bean-ek specifikációjában azt találtam, hogy egy paraméterek
nélküli konstruktornak kell lenni minden bean-ban. De most egy
oldalon olyan beant találtam amelyben ugyan van paraméter nélküli
konstruktor de van paraméteres is. Mivel a bean specifikációban nem
találtam ilyet ezért most nem tudom, hogy lehet-e ilyet avagy aki a
példát írta az nem ért hozzá...

A válasz lehet igen vagy nem. :-)

Józsi