[Java lista] Can't load IA 32-bit .so on a IA 32-bit platform

Hollósi Balázs hollosibalazs at gmail.com
2007. Jan. 7., V, 23:36:01 CET

Udv

A kovetkezo hibat kapom az ejb-tol amelyik a kep meretezest vegezne
(imagemagick jmagick-en keresztul elerve):

javax.ejb.EJBException [...]
Caused by: java.lang.UnsatisfiedLinkError: /usr/local/lib/libJMagick.so:
Can't load IA 32-bit .so on a IA 32-bit platform

Rakerestem gugliban, nem volt tul eredmenyes. (1-2 topic, de a kerdesig
jutott csak a thread) Meg sosem talalkoztam az alabbi hibaval (teny, hogy
windowson fejlesztek). Talalkozott mar vki hasonloval?
Kornyezet: Fedora Core 6, Sun Appserver 9. Minden jmagick-es cucc a leiras
szerinti default helyen (/usr/local/lib/libJMagick.so, jmagick.jar a
jre/lib/ext -ben, stb.), Appserver JVM Native Library Path Prefix-nek
/usr/local/lib
beteve, imagemagick az alap fedora csomagbol van felteve.

Koszi!
--------- következõ rész ---------