[Java lista] eclipse new file template

Fisha fisha at freemail.hu
2007. Jan. 9., K, 09:16:43 CET

Hello Ricsi!

Koszi a kimerito valaszt. Kicsit megremitettel azt hittem, ennel azert
egyszerubb dolgom lesz. :)
Erre most a nagy rohanasban sajna nem lesz idom, de regota
foglalkoztat a dolog, szoval bele fogok kezdeni. Amugy nekem van egy
ekonyvem a is a temaban, majd talan abbol is tudok okulni. Igy eslore
nem talaltam benne direkt ilyen uj file template cucccot, de az
altalad megadott infok alapjan, biztos jol el van dugva benne. :)
Amugy ez az a konyv:
Addison.Wesley.Eclipse.Building.Commercial.Quality.Plug.ins.2nd.Edition

Megegyszer koszi,
Fisha                            mailto:fisha at freemail.hu