[Java lista] JTable gomb hozzadasa

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Jan. 8., H, 14:32:28 CET

> de ezt akarom igen
> van egy oszlop, hogy részletek van mondjuk 30sor minden
> sorban a részletek oszlop alatt lenne 1 gomb

Akkor ennek az oszlopnak a renderer-je legyen JButton leszármazott. Figyeld a list selection eseményeket, és ha ebből az oszlopból választottak ki cellát, akkor jelenítsd meg a részleteket. Másra nagyon nincs szükség itt...

> azt honnan kell tudni, hogy mihez milyen renderer kell ?

Ne haragudj, de ez rossz kérdés (értelmetlen). Olvasd el figyelmesen az oldalt, amit küldtem, az szerintem elég jól elmeséli a renderer koncepciót.

Üdvözlettel,

Ivan "The Terrible" KETLER