[Java lista] JTable gomb hozzadasa

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Jan. 8., H, 14:31:33 CET

sikerült a gomb hozzáadása a tablerenderer segitségévelköszönöm a help -et!még 1 jtable-s kérdés:szeretnék hozzáadni a táblához uj üres sort bizonyos esetekben (amikor több az adat és kevés a sor)odáig eljutottam hogy lekérem a tablemodel-tde az nem defaulttablemodel-t ad vissza és csak annak van addRow-jaha sima TableModel-t kapok azzal is tudok hozzáadni a táblámhoz uj üres sort ?-- Eredeti üzenet --Feladó: istvan.ketler at lhsystems.comCímzett: javalist at javagrund.huMásolat: Elküldve: 14:12Téma: Re: [Java lista] JTable gomb hozzadasa> na igen látom, hogy az object tipus is csak a string értékét  > irja ki az object-nek de az oldalon nem találtam olyan példát  > ahol nem alap cuccokat adtak hozzá (boolean, integer..) azért  > gondolom valahogyan hozzá tudom adni a buttont is vagy nem ?  Nem tudom, miről beszélsz. Bármilyen Object leszármazottat (vagyis bármit) hozzáadhatsz. Lényeg, hogy a renderer legyen képes megjeleníteni. Ott van az is ezen az oldalon, hogy melyik eseményt mihez kell hozzáadni, hogy meg is kapd. A gombot Neked kell majd működtetned, ha a szokásos egy kattintással akarod használni. Másként fogalmazva, elfogod a kattintás eseményt (pl. list selection event), és meghívod a gomb "doClick"-jét. A "látványt" (benyomódik és kiengedődik) szintén Neked kell megoldanod; mondjuk a megnyomás setValueAt-et okoz, amit jól felüldefiniálsz, és meghívod benne a fireTableCellUpdate-et, a renderered pedig megoldja a látványváltozást... Készíthetsz custom editor-t is, ha ez segít hozzá a célodhoz...  Szóval nem tudom értelmezni, mi az, hogy "hozzá tudom adni a button-t". Annyi gombod lenne, ahány sor a táblában? Gondolom, nem ezt akarnád...  Üdvözlettel,  Iván "The Terrible" KETLER _______________________________________________ Javalist mailing list Javalist at javagrund.hu http://javagrund.hu/mailman/listinfo/javalist

Hírkereső TOP50 hír - Bulvárhírek, sztárpletykák és a nap történései itt: KLIKK IDE! - http://www.hirkereso.hu/top50