[Java lista] JTable gomb hozzadasa

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Jan. 8., H, 14:36:06 CET

> szeretnék hozzáadni a táblához uj üres sort bizonyos
> esetekben (amikor több az adat és kevés a sor) odáig
> eljutottam hogy lekérem a tablemodel-t de az nem
> defaulttablemodel-t ad vissza és csak annak van addRow-ja ha
> sima TableModel-t kapok azzal is tudok hozzáadni a táblámhoz
> uj üres sort ?

Nem, de vizsgáld meg, hogy a visszaadott TableModel vajh DefaultTableModel példány-e (az lesz, hacsak nem Te szolgáltattad a táblának a modellt), majd cast-old meg, és máris van addRow...

Ha még tutibb megoldást akarsz, akkor

JTable table = new JTable(new DefaultTableModel());

Na ekkor aztán tök tuti, hogy default table model lesz a tábla mögött...

Viszont azt javaslom, hogy olvasd el figyelmesen a küldött tutorial többi oldalát is, mert látszólag erősen hiányosak a Java alapismereteid.

Üdvözlettel,

Ivan "The Terrible" KETLER