[Java lista] JTable gomb hozzadasa

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Jan. 8., H, 15:25:08 CET

most hozzadtam igy a gombokat:TableColumn noteColumn = this.jTable1.getColumnModel().getColumn(0);noteColumn.setCellRenderer(new TableCellRenderer() {public Component getTableCellRendererComponent(JTable table, Object value, boolean isSelected, boolean hasFocus, int row, int column) {JButton gomb = new JButton("Részletek");return gomb;}});      az esménykezelőt ilyenkor is a button-ra kell tenni vagy a table-ra?megpróbáltam ráhuzni a gombragomb.addMouseListener(new MyMouseListener());de a mousePressed nem hivodik meg.ha a tabla-ra hivom akkor meghivodik akkor is ha nem csinalok semmithova kell tennem a listenert ?-- Eredeti üzenet --Feladó: istvan.ketler at lhsystems.comCímzett: javalist at javagrund.huMásolat: Elküldve: 14:58Téma: Re: [Java lista] JTable gomb hozzadasa >> "Szóval nem tudom értelmezni, mi az, hogy "hozzá tudom adni a  >> button-t". Annyi gombod lenne, ahány sor a táblában?  >> Gondolom, nem ezt akarnád..."  > de ezt akarom igen > van egy oszlop, hogy részletek van mondjuk 30sor minden  > sorban a részletek oszlop alatt lenne 1 gomb  Akkor ennek az oszlopnak a renderer-je legyen JButton leszármazott. Figyeld a list selection eseményeket, és ha ebből az oszlopból választottak ki cellát, akkor jelenítsd meg a részleteket. Másra nagyon nincs szükség itt...  > azt honnan kell tudni, hogy mihez milyen renderer kell ?  Ne haragudj, de ez rossz kérdés (értelmetlen). Olvasd el figyelmesen az oldalt, amit küldtem, az szerintem elég jól elmeséli a renderer koncepciót.  Üdvözlettel,  Ivan "The Terrible" KETLER _______________________________________________ Javalist mailing list Javalist at javagrund.hu http://javagrund.hu/mailman/listinfo/javalist

Hírkereső TOP50 hír - Bulvárhírek, sztárpletykák és a nap történései itt: KLIKK IDE! - http://www.hirkereso.hu/top50