[Java lista] Calendar.getActualMaximum - honap utolso napja

Stef stefhun at gmail.com
2007. Jan. 10., Sze, 21:23:51 CET

Sziasztok!

Egy kis homály lett a szemem elott, mert a java elfogadta a következö
utasítás sort:
        Calendar datum = Calendar.getInstance();
        datum.clear();
        datum.set(2006, Calendar.FEBRUARY, 1);
        datum.getActualMaximum(Calendar.DAY_OF_MONTH);
Ebből az egészből az utolsó sor az, ami összezavar.
A doksi alapján a java.util.Calendar osztaly getActualMaximum() metódusának
a visszatérési tipusa int.
Én lehagytam azt, hogy minek ad a metódus értéket, és nagyot csodálkoztam,
hogy az Eclipse nem szól érte... aztán persze a java is leforditotta, söt,
le is futott.

A doksiban nem talaltam "void getActualMaximum()" metodust a Calendar
osztalynal...
Hiányos a tudásom (többek között itt is) :-(
Mit nem tudok? Miert engedte lefutni?

Termeszetesen nem az lesz a vegeredmeny, amit szeretnek (honap utolso
napja), mert ezt kellett volna beirnom:
datum.set(Calendar.DAY_OF_MONTH,datum.getActualMaximum(Calendar.DAY_OF_MONTH
));

A java verzio: 1.5-os.

Stef