[Java lista] Calendar.getActualMaximum - honap utolso napja

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2007. Jan. 10., Sze, 21:28:10 CET

Halihó!

2007. január 10. 21.23 dátummal Stef ezt írta:
> A doksi alapján a java.util.Calendar osztaly getActualMaximum() metódusának
> a visszatérési tipusa int.
> Én lehagytam azt, hogy minek ad a metódus értéket, és nagyot csodálkoztam,
> hogy az Eclipse nem szól érte... aztán persze a java is leforditotta, söt,
> le is futott.

  Minden függvényt meg tudsz hívni a visszatérési értéke nélkül, a nyelv
eldobja a visszakapott értéket. Sok haszna van...
  Például a JDBC esetén az executeUpdate() visszaad egy számot, hogy hány
rekordon végezte el:
stat.executeUpdate();
  Ha a nyelv kikényszerítené a visszatérési érték tárolását, akkor
int rows=stat.executeUpdate();
  kellene minden olyan helyre, ahol UPDATE/INSERT/DELETE utasítást hajtok
végre. De az esetek nagy részében nincs szükségem arra, hogy hány rekordon
végződött el az SQL utasítás. Kényelmesebb... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu