[Java lista] gui

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Jan. 19., P, 09:47:57 CET

sziasztok !szeretném soronként más-más szinűre a táblámat teljesen dinamikusanirtam hogy mi minden érdekességet produkált márarra jutottam hogy ugye a DefaultTableCellRenderer getTableCellRendererComponent metódusa minden egyes meghiváskor az egész táblán végig megyott igaz tudom figyelni a row-t és az osztálynak amiben kiterjesztem átadom mindig hogy melyik sort milyen szinűre szeretném de ez nem jóha mondjuk az mondom neki hogymyRow -> ide jön az oszlop ami épp kell mondjuk legyen orangeif (row == myRow) setBackground(Color.ORANGE) -> ez helyett ide rgb szint adok de most mind1else setBackGround(Color.WHITE) -> alapszine ez legyenérdekes hogyha manuálisan azt mondom neki hogy if (row == 5) akkor OKha dinamikusan akkor nem okha pl görgetem a táblát miközben szinezi akkor épp az aktuális sor szinével össze szinezi az egész táblát ...valami megoldás csak van ?

MÁR  MOST  GONDOLJ  A  NYÁRRA!
Horvátországi szállások First Minute akcióban az adriatica.net-nél!
Részletekért klikk ide!