[Java lista] gui

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Jan. 19., P, 10:40:58 CET

> szeretném soronként más-más szinűre a táblámat teljesen
> dinamikusan irtam hogy mi minden érdekességet produkált már
> arra jutottam hogy ugye a DefaultTableCellRenderer
> getTableCellRendererComponent metódusa minden egyes
> meghiváskor az egész táblán végig megy ott igaz tudom
> figyelni a row-t és az osztálynak amiben kiterjesztem átadom
> mindig hogy melyik sort milyen szinűre szeretném de ez nem jó
> ha mondjuk az mondom neki hogy myRow -> ide jön az oszlop ami
> épp kell mondjuk legyen orange if (row == myRow)
> setBackground(Color.ORANGE) -> ez helyett ide rgb szint adok
> [...]

Eszetlenül dagályos, amit írsz. Megoldás biztosan van, korrektül kell színezni; többeknek sikerült már - igaz, ők előbb megértették a "renderer" koncepcióját. Fogalmam nincs róla egyébként, mit értesz "dinamikus színezés" alatt, de a hiba így látatlanban ott lehet, hogy a myRow értéke nem az, aminek lennie kellene. Ha ez a myRow például a renderer egy változója, akkor tutira rossz az elképzelésed. Márpedig a jelenségből és abból, amit megértettem a mondataidból, szerintem ez a helyzet.

Üdv,

Iván