[Java lista] gui

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Jan. 19., P, 12:23:15 CET

hát több mint valószinű hogy rossz az elképezlésem igen.bár szerintem azért érthető amit irtamvan 1 db benne adatok + rgb color az adott sorhozciklusban kiveszek az adatokat + töltöm bele a táblába okkérdésem: nyilván itt a ciklusban mindig van 1 rgb color amit az adott sorhoz tehát amit épp feltölt a ciklus ahoz akarom rendelnihát akkor csak ide a ciklusba kell tenni valami renderert nem? csak itt tudom átadni az adott sor számát ami igen a renderer 1 változója ami ezekszerint nem jóakkor hogyan máshogy lehet szinezni? és hol máshol mint a ciklusban hiszen csak itt tudom hogy épp hol tartok és milyen szin kell-- Eredeti üzenet --Feladó: istvan.ketler at lhsystems.comCímzett: javalist at javagrund.huMásolat: Elküldve: 12:07Téma: Re: [Java lista] gui> szeretném soronként más-más szinűre a táblámat teljesen  > dinamikusan irtam hogy mi minden érdekességet produkált már  > arra jutottam hogy ugye a DefaultTableCellRenderer  > getTableCellRendererComponent metódusa minden egyes  > meghiváskor az egész táblán végig megy ott igaz tudom  > figyelni a row-t és az osztálynak amiben kiterjesztem átadom  > mindig hogy melyik sort milyen szinűre szeretném de ez nem jó  > ha mondjuk az mondom neki hogy myRow -> ide jön az oszlop ami  > épp kell mondjuk legyen orange if (row == myRow)  > setBackground(Color.ORANGE) -> ez helyett ide rgb szint adok  > de most mind1 else setBackGround(Color.WHITE) -> alapszine ez  > legyen érdekes hogyha manuálisan azt mondom neki hogy if (row  > == 5) akkor OK ha dinamikusan akkor nem ok ha pl görgetem a  > táblát miközben szinezi akkor épp az aktuális sor szinével  > össze szinezi az egész táblát ... > valami megoldás csak van ?  Eszetlenül dagályos, amit írsz. Megoldás biztosan van, korrektül kell színezni; többeknek sikerült már - igaz, ők előbb megértették a "renderer" koncepcióját. Fogalmam nincs róla egyébként, mit értesz "dinamikus színezés" alatt, de a hiba így látatlanban ott lehet, hogy a myRow értéke nem az, aminek lennie kellene. Ha ez a myRow például a renderer egy változója, akkor tutira rossz az elképzelésed. Márpedig a jelenségből és abból, amit megértettem a mondataidból, szerintem ez a helyzet.  Üdv,  Iván _______________________________________________ Javalist mailing list Javalist at javagrund.hu http://javagrund.hu/mailman/listinfo/javalist

MÁR  MOST  GONDOLJ  A  NYÁRRA!
Horvátországi szállások First Minute akcióban az adriatica.net-nél!
Részletekért klikk ide!