[Java lista] thread

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Jan. 19., P, 16:28:46 CET

na akkor sorban1. "(Pl. ma az egyik leveledre valaszolt
valaki, a levelezoje attordelte a te szovegedet, es ugy mar total
erthetetlen volt.)"  --> attól én még értelmesen irtam de mind12.olvasom a swing-et a kék 2-es java könyvből és folyamatossan értegetem meg mert még sohanem irtam ezelött GUI-t igy most valóban alaphiányoságaim vannak...a renderer-t is szépen lassan megértem csak sajnos van 1-2 sűrgősebb dologna de mind1szóval igazad van olvasom, tanulom mert mindig nem kérdezhtek persze
-- Eredeti üzenet --Feladó: Laszlo.Marai at nokia.comCímzett: javalist at javagrund.huMásolat: Elküldve: 16:05Téma: Re: [Java lista] thread  Hali!  >> "Ugye tudod, hogy egy újabb, teljesen érthetetlen emailt irtál? :) >> Zs"  > nem...  Figyu, nem kotoszkodeskepp, de sokat segitene, ha kerek mondatokban irnad le a problemad, irasjelekkel tagolva a szoveget, ahogy azt kell. Tenyleg total erthetetlen neha amit irsz. Az meg neked rossz, mert nem lesz, aki valaszoljon ra. (Pl. ma az egyik leveledre valaszolt valaki, a levelezoje attordelte a te szovegedet, es ugy mar total erthetetlen volt.) A masik, hogy fogalmazhatnal pontosabban: mi az, hogy elszall a program? Tessek kuldeni pontos hibaleirast+ stack trace-t. Persze csak akkor, ha ertelmes valaszt akarsz. :) Ja, es tenyleg olvass el egy swing attekinto doksit, mert valoban ugy tunik, hogy alap hianyossagaid vannak. Ez sem beszologatas, a te dolgod is egyszerubb lesz, ha erted, hogy is mukodik a rendszer. (Pl. szalkezeles...)  Ba'ly, Atleta _______________________________________________ Javalist mailing list Javalist at javagrund.hu http://javagrund.hu/mailman/listinfo/javalist

MÁR  MOST  GONDOLJ  A  NYÁRRA!
Horvátországi szállások First Minute akcióban az adriatica.net-nél!
Részletekért klikk ide!