[Java lista] thread

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Jan. 19., P, 16:41:24 CET

késöbb megpróbálom még1x megfogalmazni :))) háthapersze ha tudnám hogy melyik rész lett olyan érthetetlenhogy van benne tábla?hogy feltöltöm egy szál segitéségvel? (legyen a neve 1. szál)hogy 2 szál fut?hogy az egyik csak egy esményre váltódik ki? (legyen a neve 2. szám)hogy azzal van gondom hogyha az 1. szál fut és az esemény kiváltásakor a 2. szál is szeretné feltölteni de ha az 1. szál még nem végzett mert:1. szálban simán lehet mondjuk 500sor2. szálban ennél jóval kevesebb (10-50) sorvagyhogy ilyenkor egyszerre futnak és szeretném az elsőt leállitani de nem megy?amiket próbáltam:az 1. szálat NULL-ra állitom ha nem aza metódust ami tölt synchronized-el láttam el de hatástalanha valaki nem ért valami plz legalább idézze mit nemszivesen mellékelek forrást is de akkor meg az lesz a gond hogy hosszú a levél..-- Eredeti üzenet --Feladó: biziclop <biziclop at gmail.com>Címzett: javalist at javagrund.huMásolat: Elküldve: 16:34Téma: Re: [Java lista] threadOn 1/19/07, Maglódszki Viktor <bocios at citromail.hu> wrote: >  Szia > > Nos előszőr is aki meg akarja érteni az érti is amit irok (lásd: lentebb)  Lehet, hogy valamit nem értek, de nem a _te_ érdeked lenne, hogy a többiek elolvassák, amit írsz? Mint kérdezőnek.  Szívesen segítettem volna neked, de a leveled negyedénél elzsibbadt az agyam és azt mondtam, inkább nem. Most ez nekem rossz vagy neked?  lsp _______________________________________________ Javalist mailing list Javalist at javagrund.hu http://javagrund.hu/mailman/listinfo/javalist

MÁR  MOST  GONDOLJ  A  NYÁRRA!
Horvátországi szállások First Minute akcióban az adriatica.net-nél!
Részletekért klikk ide!