[Java lista] thread

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Jan. 19., P, 16:48:13 CET

köszönöm !-- Eredeti üzenet --Feladó: Laszlo.Marai at nokia.comCímzett: javalist at javagrund.huMásolat: Elküldve: 16:46Téma: Re: [Java lista] thread  Hali!  > 1. "(Pl. ma az egyik leveledre valaszolt > valaki, a levelezoje attordelte a te szovegedet, es ugy mar total > erthetetlen volt.)"  --> attól én még értelmesen irtam de mind1  Ezen kar vitatkozni. Lehet, hogy mind nyelvileg elmaradottak vagyunk, de az a helyzet, hogy kenytelen vagy velunk kommunikalni... ;) BTW a zarojeles megjegyzes elott volt a konstruktiv javaslat: irj kerek mondatokat, tagolj irasjelekkel, mert azok nelkul meg a jol megfogalmazott szoveg is nehezen olvashato . Mondat elejen nagybetu, meg ilyesmi. Ezt egy programozonak, aki folyamatosan szoveggel dolgozik, tudnia kene. Nem veletlenul formazzuk a forraskodot sem.    > olvasom a swing-et a kék 2-es java könyvből és folyamatossan értegetem  > meg mert még soha nem irtam ezelött GUI-t igy most valóban  > alaphiányoságaim vannak...  Az nem feltetlenul baj - a delphi felol jovoknek talan meg nehezebb dolguk van, mert nekik ki kell nevelniuk magukbol a regi gondolkodast, te legalabb tiszta lappal indulsz. :)  > a renderer-t is szépen lassan megértem csak sajnos van 1-2 sűrgősebb dolog > na de mind1 szóval igazad van olvasom, tanulom mert mindig nem kérdezhtek persze  Nem is csak a kerdezessel van baj, hanem azzal, hogy a 2 mondatos valaszokbol nem fogod erteni, hogy miert ugy. Konyvet viszont nem fog irni neked egyikunk sem :), masok mar megtettek. Ha kenytelen vagy munka kozben tanulni, akkor erdemes lenne elolvasni valamelyik Sun-os Swing bevezeto cikket, hogy legyen egy ralatasod az alap koncepciokra (foleg MVC elv es Swinges szalkezeles) Tobbet is ajanlottak mar itt, de a gugli is segit (swing tutorial). Utana sokkal konyebb lesz megerteni a renderert, mint koncepciot, nem kell minden uj komponens fajtaval kulon szivni.  Ba'ly, Atleta _______________________________________________ Javalist mailing list Javalist at javagrund.hu http://javagrund.hu/mailman/listinfo/javalist

MÁR  MOST  GONDOLJ  A  NYÁRRA!
Horvátországi szállások First Minute akcióban az adriatica.net-nél!
Részletekért klikk ide!