[Java lista] thread

Zidarics Zoltan zamek at vili.pmmf.hu
2007. Jan. 19., P, 19:28:15 CET

hello,
Szerintem ket problema van. Az egyik, hogy a VIPMail-es webmail-ed
csapnivaloan formaz.
Alulra beideztem azt, amit az en levelezom jelenit meg a leveledbol.
Ne nagyon csodalkozz, ha nem sok kedvunk van kibogaraszni az ertelmet.
Nem tudsz valahonnan mashonnan levelezni? Vagy esetleg lehet valahogy
parameterezni a vip-mailt, hogy hogyan formazzon.

A Linux listarol mar reg letiltottak volna ilyen formatummal :)

A masik problemat Atleta mar elmondta, ahhoz nem akarok semmit hozzatenni.