[Java lista] thread

Maglodszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Jan. 19., P, 21:26:26 CET

Ez lenne az? :)     hát őőő igen :)) ez volt

hogy van benne tábla? igen 1 JTable

hogy feltöltöm egy szál segitéségvel? (legyen a neve 1. szál)
Mi az, hogy feltoltod? Melyik metodust hivod? A JTable-on hivod,
vagy a modellen?

    úgy értem van 1 szálam ami tölti a táblát ezt én inditom be 1 gomb
nyomására és többszáz     sor adatot tölt bele

    JTable-n hivom a setValue-t

hogy 2 szál fut?
    Úgy értem hogy van ugye az első (amit az előző pontban irtam) ami
tölti 1 gomb     lenyomására a többszáz sor adatot bele
    a második szál úgy jön létre hogy:
    van 1 Timer ez figyeli a db-t és ha van benne uj sor akkor feltölti
a táblát szintén 1     töltő szál segitségével
    itt adodik a gond:
    user lenyomja a gombot, indul a saját szálam tölti a táblát
    de hopsz mondjuk a 30. sornál tart és a Timer talál egy uj sort
    leszedi és bele akarja tenni a table-be
    ilyenkor az első szál azonnal exception-t dob (arrayindexoutof.. 31>2)
    debug segitségével megállapitva ez azért van mert az első szál nem
ált le és olyan sort     akar irni ami nincs is!

szál NULL-ra
    igen ezt teljesen rosszul csinálom!
    az zavar be hogy a stop az depraced, és saját stop-ot kell irni
    na de akkor miből áll a saját stop ha nem abból kinullozom
    persze világos hogy nem ér semmit... attól még a fut a szál

könvy
    persze az Java2 utikalaúz 1-ben van a párhuzamosság és 2.ban a
Swing.. igaz!