[Java lista] flush()

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2007. Jan. 23., K, 14:57:20 CET

A bongeszo buffereleset nem tudod befojasolni. Max azt lehet csinalni, h
  commentben elkezdesz kihanyni magadbol szemetet, akkor eleg gyorsan
megtelik a bongeszo buffere ahhoz, h megjelenitse. Persze kozben
generalsz teljesen feleslegesen par meganyi forgalmat. En inkabb azt
latom celravezetonek, hogy a tenyleges muveletvegzest elinditod kulon
szalon, es egy oldalt neha frissitesz, ami megnezi, hogy kesz-e mar a
feladat (last, oracle enterspajz manager, otp internetbank). Ha ezt az
ember meg megbolonditja ajaxxal, egesz pofas eredmenyt lehet elerni.