[Java lista] flush()

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2007. Jan. 23., K, 16:36:17 CET

Sziasztok !

Köszönöm a válaszokat.

AJAX lehet hogy jó, de nem akarom bevonni a megoldásba.
Javascript: ebből jobb ha minél kevesebb van, én nagyon nem szeretem.
Inkább az új szál indítása tetszik, illetve egy olyan html oldal kidobása
amely refresh-el időnként újrahívja magát. Ezen az oldalon pedig ki
tudom tenni hol tart a folyamat.

Általában az egyszerűbb megoldások érdekelnek, sajnos jellemző manapság
a dolgok túlbonyolítása, ez a böngészőnek szóló "megjelenítés kierőltetése"
lett volna a legjobb, de nem akar jól működni. Egyik böngészővel működik
a dolog, a másikkal nem (természetesen IE).

Joe