[Java lista] flush()

Zoltan Mozes Zoltan_Mozes at epam.com
2007. Jan. 23., K, 17:10:41 CET

<AJAX >

figyu, én aszondom, AJAXban ez kb 50 sor lesz, legfeljebb egy napig olvasod a tutorialokat és jobban jársz. Egyszerűbb és korszerűbb meggoldást kapsz ráadásul picit közelebb kerülsz a MVC design pattern alkalmazásához is.

</AJAX >

<THREADz>

eleve thread-eket inditani j2ee esetekben (mint akár a servlet) elég barbár megoldás (na M O S T lehet flame-wart indítani). Jó tudom hogy thread-eket az EJB speckó tiltja csak (bean-ek esetében deklaráltan tilos mert a container manage-eli a párhuzamosságokat).

</THREADz >

Mindenesetre sok sikert, ha tudunk, segítünk.

Mégegyszer olvasd el 10 sorban hogy az ajax mire való. (erre) :-)

hajrá! :-)

Best Regards,
Zoltán Mózes

EPAM Systems
Budapest office, Hungary (GMT+1)

Office phone:        +36 (1) 327-74-XX
Office fax:            +36 (1) 327-74-20
Mobile phone:       +36 (20) XXX-XXX
E-mail:                 Zoltan_Mozes at epam.com <mailto:Zoltan_Mozes at epam.com>

http://www.epam.com <http://www.epam.com>

CONFIDENTIALITY CAUTION AND DISCLAIMER
This message is intended only for the use of the individual(s) or entity(ies) to which it is addressed and contains information that is legally privileged and confidential. If you are not the intended recipient, or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, you are hereby notified that any dissemination, distribution or copying of this communication is strictly prohibited. All unintended recipients are obliged to delete this message and destroy any printed copies.