[Java lista] NetBeans környezetfüggetlen ANT fordítás

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Jan. 23., K, 22:56:14 CET

Sziasztok,

ha már így belejöttem, lenne egy kérdésem is.
Van egy NetBeans projektem, ami ugye milyen standard, Ant-ot használ,
szóval azt generál. Gondoltam, hogy ez így jó, mert akkor felteszem
Subversion-be a teljes projektet, a szerveren checkout-olom, és
NetBeans nélkül, csupán Ant-tal lefordítom.
Itt jöttek a problémák. Adott az nbproject könyvtár, amibe még generál
dolgokat. Jó, ezt is fel Subversion-be. De a
private/private.properties fájlba olyan abszolút hivatkozásokat éget,
mint a szél.
Jó, akkor viszont töröljük le. Oké, talán újragenerálja.
Következő probléma, hogy web projektet adtam meg, így kellenek hozzá a
fordításhoz servlet-aip, jsp-api jar. A NetBeans alapból látja
(nbproject/private/private.properties fájlban abszolút hivatkozások
tömege: j2ee.platform.classpath property).
Ha beteszem a jar-okar a projektbe, akkor meg nem találja a
WEB-INF/lib/standard.jar META-INF/c.tld fájlját.
Miért pont ezt? Valószínű valami osztálybetöltő galiba.

Szóval hogy lehet NetBeans alól megcsinálni, hogy a generált build
fájljait használva, egy olyan gépen, ahol nincs NetBeans telepítve,
kicheckoutolva a projektet, símán Ant-tal fordítható?
Saját ant gyártása nem jó, mert akkor kettőt kell szinkronban tartani.
Csak saját build.xml esetén meg mi értelme ennek az egésznek?

Viczi