[Java lista] manifest classpath

Stef stefhun at gmail.com
2007. Jan. 23., K, 23:41:14 CET

Szia!

Ezt totál nem akartam elhinni, illetve nem hittem a szememnek, hogy egy
ilyen egyszerű dolog nem megy, hogy a jar-on belül keressen a java másik
Persze megy, egy halom rásegítéssel....
Sajnos az one-jar elhal a sok class-on, úgyhogy maradt az "összes kicsomagol
majd vissza" metódus. Így megy minden. Ez volt az első gondolatom, de nagyon
durván mutatkozott, hogy mindent kicsomagolok majd vissza, ezért kerestem
más megoldást....
Köszi mindenkinek a hozzászólást!

Stef