[Java lista] manifest classpath

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Jan. 23., K, 23:34:50 CET

Üdv,

Ezeket csak ilyen esti sokkoló kérdéseknek szántam. :)
Annyit azért tegyünk hozzá, nehogy ebből is városi legenda legyen:
http://java.sun.com/javase/6/docs/technotes/tools/windows/classpath.html
Understanding class path wildcards

http://java.sun.com/javase/6/docs/api/java/util/Properties.html#load(java.io.Reader)
Szóval csak meg tudták csinálni a gyerekek. :) Persze értem én, hogy
eddig miért volt ez így, az érveid jogosak, és símán együtt tudtam
élni velük.

Nekem a thread-es "[Java lista] j2ee hatterben futo szal" thread-ből
csak annyi jött le, hogy az EPAM-nál tilos - haha :))).

Kicsit elhajlott a szál, de konkrét tapasztalatot nem olvastam ki
belőle, hogy valakinek valami baja lett volna. Persze a hivatkozott
oldalt csak érintőlegesen olvastam: http://blog.w1c.ca/?p=92

De akkor is, ha Quartzot teszek az alkalmazásomba, akkor máris
antipatternt használok? :)

Viczi