[Java lista] szálak, sebessége

Hollósi Balázs hollosibalazs at gmail.com
2007. Jan. 26., P, 16:43:36 CET

Ha jol tudom a prioritasok csak rendszer szinten szabalyozzak az
elsobbrenduseget (terheles eseten mas arannyal kap idot). amit te irsz
inkabb valamilyen blokkolas lehet, ami nem fugg ossze a
prioritasokkal. nincs kozos szinkronizalt fuggveny amit mindketto
meghiv amikor fut, es egyszeruen nem engedi belepni a feltolto
szaladat amig a masik nem vegzett? (ha jol ertem a feltolto szalad
vegig bevarja a masikat)