[Java lista] szálak, sebessége

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2007. Jan. 26., P, 17:16:52 CET

  Hali!

> A gondom ott van, hogy ez a feltöltés eltarthat akár 2-3percig is,
> méghozzá némi debug segítségével kideritettem, hogy ahogy ez fut 2-3percig
> közben ugye 10mp-ként meghivodik az a Timer is, ami szintén a SOAP-hoz nyul
> és ez 2-3mp-re feltartoztatja nekem a feltöltő szálat.

Mit ertesz megallitas alatt? Most mar hasznalhatnak normalis java terminologiat...

> A Timer MIN_PRIORITY-vel fut és yield() -et is tettem rá, a töltő szál pedig
> MAX_PRIORITY tehát ha minden igaz, akkor amikor töltöm a táblát a 10mp-ként
> lefutó ellenőrzésem lévén, hogy yield és min prior nem kellene,
> hogy feltartsa a töltő szálamat, de akkor mégis miért ?

Kene a kod reszlet, hogy pontosan hogy szinkronizalod a ket szalat (gondolom
wait()-et hasznalsz). Valoszinuleg nem megfelelo granularitasu (felbontasu)
a szinkronizacio, es feleslegesen sokat var egymasra ket szal.

  Ba'ly,
    Atleta